Op weg naar de boot

29 juli 2017 - Jönköping, Zweden

Vanmorgen vroeg op gestaan om droog te vertrekken. Weersverwachting was slecht, hoe meer we naar Stockholm reden hoe mooier het weer werd. Lang leven de voorspellingen.

De weg rond Stockholm was één grote bouwplaats. Duitsland was er niks bij. Maar gelukkig waren we er snel voorbij en kwamen al om 14.00 uur aan op de camping naast de haven waar morgen vroeg onze boot vertrekt.

Vanmiddag strakblauwe lucht en 22 graden, heerlijk buiten gezeten. Wel wordt het al vroeg in de avond kil. De camping staat vol Zweden die doen of het Gran Canaria is, minimaal gekleed, zo van het strand af. Er staan geen Nederlanders op de camping. Morgen op de boot en daarna begint onze vakantie echt.

Vandaag 538 km gereden.

1. Pa:
    31 juli 2017
    Leuk, jullie verhalen. Zoals jullie gemerkt zullen hebben, heeft neef Nick er ook in zitten neuzen.
    Ma viert donderdag haar verjaardag thuis. Gaan we toch een beetje vooruit met de gezondheid. De foto's van het opblazen van de tent waren goed hoor.
    Goede voorzet tong van de reis gewenst, doeg!