Van Orkanger naar Hamar

13 augustus 2017 - Hamar, Noorwegen

Het was koud. ook in een blokhut. de voorspellingen waren plots voor de komende dagen bar slecht. Ondanks dat wij de hut voor twee dagen geboekt hadden hebben wij besloten om na één nacht te vertrekken.

Over de fjorden hingen dikke mistwolken en dat ging niet snel veranderen.

Aangezien wij in de laatste dagen van de reis zaten en de slechte voorspellingen in Noorwegen, besloten wij om de langzaam huiswaarts te gaan.

Ook nu weer regen, regen en regen.

Na het inpakken ging de reis naar Hamar, de schaatsstad. daar hadden wij alvast een hotel geboekt om lekker warm en droog te overnachten.

Gaande de dag werd het gelukkig droger en uiteindelijk ook nog zonnig. Helaas was er niet veel nieuws te zien. Prachtige bergen, met sneeuw en een mooie weg.

Hoe meer wij naar Hamar kwamen hoe drukker het werd. Wij kwamen langzaam in de bewoonde wereld van Noorwegen terecht. zelfs nog een half uur file bij Hamar, dat waren we even niet meer gewend.

In Hamar troffen wij een geweldig hotel met uitzicht over het meer. Ook het eten en drinken was hier even stukken beter. Maar wel enorm aan de prijs.

(Vanwege het slechte weer geen foto's genomen)