Van Valadalen in Zweden naar Orkanger in Noorwegen

12 augustus 2017 - Orkanger, Noorwegen

Na een frisse nacht stonden wij op met een heerlijk zonnetje. Prachtig uitzicht over de bergen en absolute rust. Ondertussen zagen wij dat het weer snel slechter zou worden. Dus na de koffie en het drogen van de tent direct inpakken en wegwezen. Weer online gaf aan dat het aan de Noorse kust bij Trondheim de komende dagen beter zou gaan worden dus dat werd de volgende bestemming.

Geweldige route van de camping richting Noorwegen met nog steeds mooi weer. Maar al snel nadat wij Noorwegen waren binnen gegaan begon het te regenen. De weg werd bochtiger en bergachtiger. Helaas werd het uitzicht beperkter.

Al met al werd het een sombere regenachtige dag met een zeer lage temperatuur. Dus even niet de tent opzetten maar een blokhut huren voor de komende nacht. Die was nog beschikbaar in Orkanger vlak naast Trondheim. De weg van Trondheim naar Orkanger ging langs de prachtige fjorden en door vele tunnels. Helaas bleef het regenen.

Aangekomen bij de blokhut merkten wij dat wij op een stadscamping stonden met erg weinig mogelijkheden. Ook zo'n hut is niet ons ding zullen wij maar kort zeggen.

Het weer bleef ook de avond vreselijk slecht.

Gereden kilometers 241